Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky”) obchodní společnosti Dioxicare s.r.o. Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, identifikační číslo: 21306401(dále jen„prodávající“) jsou vydané dle § 1751 odst. 1. zákona č. 89/2012 Sb., občanskýzákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu na adrese https://www.dioxicare.cz.
Obchodní podmínky a kupní smlouva jsou primárně vyhotoveny v českém jazyce, pokud si smluvní strany nedohodnou jazyk jiný. Smluvní vztah se řídí českým právním řádem v jeho účinném znění.
Dioxicare s.r.o.
Právní sídlo:
Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1
IČO: 21306401
Zápis v obchodním rejstříku
C 399864 vedená u Městského soudu v Praze
Kontakt:
info@dioxicare.cz nebo kontaktní formulář
Fakturační údaje
DioxiCare s.r.o. Rybná 716/24, Staré město, 110 00 Praha 1 IČO: 21306401
Objednávkou zboží na dioxicere.cz uzavíráte s DioxiCare s.r.o. smlouvu. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) nám stanoví obsah této smlouvy.
Souhlas s obchodními podmínkami
Vytvořením objednávky (např. kliknutím na tlačítko, kterým objednávku dokončujete) se pro vás tyto VOP stávají závazné. Součástí jsou zejména Reklamační řád, Podmínky ochrany osobních údajů, Způsoby dopravy a další dokumenty.
Nákup prostřednictvím e-shopu
Nakoupit lze na adrese www.dioxicare.cz. Veškeré zboží nabízené na www.dioxicare.cz je následně dováženo přímo od výrobce – dioxicare.com. Na dioxicare.cz tedy objednáváte zprostředkování prodeje přímo od výrobce v USA. Doručení do států EU je do 3-4 pracovních dnů. Cena uvedená na www.dioxicare.cz je konečná a obsahuje – objednané zboží, expresní dovoz do EU, proclení zásilky, clo a doručení na vaši adresu.
Objednávka – zprostředkování prodeje zboží přímo od výrobce - je vytvořena v okamžiku kliknutí na tlačítko určené k dokončení objednávky. Do té doby můžete svoji objednávku v košíku libovolně upravovat, včetně způsobu dopravy a platby. Smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy vám objednávku potvrdíme. Potvrzení objednávky obdržíte na vámi zvolenou e-mailovou adresu, proto vás žádáme o překontrolování správnosti vámi zadaných údajů. Následná změna objednávky je možná pouze po vzájemné dohodě, popřípadě za podmínek stanovených zákonem nebo těmito VOP. Objednávky přes e-shop www.dioxicare.cz lze vytvářet nonstop. Děláme vše pro to, aby k výpadkům e-shopu nedocházelo, ale výjimečným výpadkům není možné zcela předejít. Proto v případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci (např. výpadek elektřiny) neodpovídáme za nedodržení provozní doby e-shopu.
Nákup prostřednictvím e-mailu
V případě objednání přes e-mail je smlouva uzavřena v momentě doručení potvrzení objednávky na váš e-mail. Při objednávce přes telefon je smlouva uzavřena v momentě Vašeho potvrzení.
Možnosti doručení zboží:
Uvedeno v objednávkovém formuláři.
Reklamace aneb co dělat při vadě zboží
Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace zboží se řídí Reklamačním řádem, který tvoří nedílnou součást těchto VOP. Pokud zakoupené zboží prodáte nebo darujete (případně jinak k tomuto zboží převedete vlastnictví), musíte nás o tom vy i nový vlastník informovat. Pokud tak neučiníte, budeme k vám, jako k původnímu kupujícímu, přistupovat jako k vlastníku věci (např. při reklamaci budeme jednat s vámi a při případném vrácení peněz budeme peníze vracet vám).
Odstoupení od smlouvy
Podmínky a postupy pro odstoupení od smlouvy, včetně výjimek, lhůt a vrácení peněz. Platí jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele.
Jsem spotřebitel
Jako spotřebitel máte právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů. Zboží musíte v takovém případě vrátit neotevřené, neponičené, nepoškozené a bez známek používání. Zboží byste si měli vyzkoušet a prohlédnout stejně, jako kdybyste tak činili v běžné kamenné prodejně. Pokud budou na zboží známky opotřebení nebo jiného užívání, můžeme ještě před navrácením kupní cenu ponížit o náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení.
Odstoupit od smlouvy nemůžete např. u hygienického zboží, které vám bylo dodáno v uzavřeném obalu a Vy jste jej z takového obalu vyňali. Další případy, ve kterých nelze odstoupit od smlouvy, naleznete níže.
Jak postupovat při odstoupení od smlouvy včetně podrobnějších podmínek naleznete níže.
Podrobnější informace pro spotřebitele. Jste-li spotřebitelem (tj. nejde o objednávku „na firmu“, resp. objednávku, ve které jste uvedli své IČO), máte právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení ceny ve lhůtě čtrnácti dnů.
V případě kupní smlouvy běží lhůta 14 dnů ode dne převzetí zboží. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta 14 dnů ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Při opakované dodávce zboží běží lhůta 14 dnů ode dne převzetí první dodávky zboží.
Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, které jste rozbalili a použili jinak, než jak je nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností, může být vrácená částka snížena. Uvedené vyplývá z § 1833 občanského zákoníku.
Jakým způsobem můžete od smlouvy odstoupit?
Způsoby odstoupení jsou pro vás seřazeny podle rychlosti odbavení a vašeho pohodlí při jejich zadávání:
Odstoupit od smlouvy můžete dále vyplněním a odesláním vzorového formuláře na našem webu nebo mailem na: info@dioxicare.cz
Jak a kdy musíte vrátit zboží
Jakmile odstoupíte od smlouvy, musíte nám zboží vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od samotného odstoupení od smlouvy. Zboží vracíte na své náklady, které vám nebudou proplaceny. Zboží by mělo být neotevřené, nepoškozené, nepoužívané a čisté, včetně veškerého příslušenství, které jste k němu obdrželi. Zboží by mělo být vráceno v originálním obalu.
Kdy od smlouvy odstoupit nemůžete
Pokud se jedná o spotřební či hygienické zboží, lze odstoupit od smlouvy pouze v případě, pokud není porušen originální obal balení, popřípadě jiný hygienický obal chránící samotné zboží. To se týká např. drogistických výrobků, kosmetiky apod.
Co když vrátíte zboží poškozené, poškrábané či jinak opotřebené?
V případě, že vrátíte zboží poškozené, poškrábané, či s jinými známkami opotřebení, můžeme vám vracenou kupní cenu zboží ponížit o částku, která odpovídá takovému opotřebení. Takovým případem bude např. vrácení zboží které je nerozbalené ale obal je poškrábán či jinak poškozen. V takových případech dojde k vyčíslení škody, o kterou bude vaše vrácená kupní cena ponížena.
Jak vám vrátíme peníze?
Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým probíhala platba. Nemusíme vám však peníze vrátit dříve, než vrátíte zboží.
Jsem podnikatel
Při nákupu jako podnikatel (tedy na IČO) nemáte u nákupu učiněného distančně, na rozdíl od spotřebitele, ze zákona právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů. Zákon v tomto ohledu zvýhodňuje pouze spotřebitele.
Podnikatelům ale umožňujeme odstoupit od smlouvy za stejných podmínek jako spotřebiteli. Pokud jste tedy nakoupil jako podnikatel, můžete od nákupu odstoupit do 14 dnů podle pravidel uvedených výše.
V případě odstoupení od smlouvy se na vás jako podnikatele užijí shodná pravidla jako v případě spotřebitele.
V jakých případech můžeme odstoupit od smlouvy my?
V některých případech máme i my právo od smlouvy odstoupit. Tomu je zejména v případě chybného nacenění zboží, kdy je cena zjevně nepřiměřená.
Odstoupení DioxiCare s.r.o. v případě chyby v ceně zboží
V případě chybného nacenění zboží, DioxiCare s.r.o. právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě dojde ze strany DioxiCare s.r.o. ke stornování objednávky, popřípadě k jinému vyrozumění, ze kterého bude patrné, že DioxiCare s.r.o. od smlouvy odstupuje.
Vrácení peněz při odstoupení od smlouvy
Pokud odstoupíte od smlouvy nebo vám budou peněžní prostředky vraceny z jiného důvodu, vrátíme vám peníze stejným způsobem, jakým jsme je od vás přijali. Pokud však peníze nelze vrátit stejným způsobem, například jste platili hotově na poště, kurýrovi nebo došlo k expiraci vaší platební karty, odpovídáte za správnost údajů, které nám k vrácení poskytnete. Za správnost údajů odpovídáte i v případě, kdy jsme vám vyhověli a peníze vracíme jiným způsobem.
Ceny
Pravidla určování cen, slev, používání poukazů a řešení situací s chybnou cenou nebo předobjednávkami.
Veškeré naše ceny jsou konečné. V ceně zboží není zahrnuta cena dopravy a případně dobírky, která se zobrazí až v poslední fázi tzv. košíku podle vašeho výběru. Ceny jsou zaokrouhlovány na celé koruny. Může nastat situace, kdy při objednání většího počtu zboží bude konečná cena nepatrně odlišná od původně uvedené. To může být způsobeno právě zaokrouhlováním cen. S ohledem na dynamiku cen zboží se může cena zboží měnit i v košíku až do okamžiku finálního potvrzení objednávky zákazníkem.
Pokud dojde během objednávky ke zneužití údajů (osobních nebo firemních), popřípadě platební karty, můžeme prohlásit takovou objednávku za neplatnou.
Bezpečnost a ochrana informací
Zásady zpracování osobních údajů a povinnosti zákazníků ohledně ochrany přístupových údajů.
Ve věci ochrany a zpracování vašich údajů jako kupujícího ze strany DioxiCare s.r.o.
Na druhou strany vy jako kupující musíte chránit své přístupové údaje k zákaznickému účtu (zejm. hesla) a nikomu jinému je nesdělovat. Za zneužití vašeho přihlašovacího jména nebo hesla někým jiným nenese DioxiCare s.r.o. odpovědnost. Dále nesmíte používat účet, jméno nebo heslo žádného jiného zákazníka.
Závěrečná ustanovení
Závěrečná ustanovení týkající se právního rámce, archivace a účinnosti těchto podmínek.
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce. Uzavřená smlouva je DioxiCare archivována v interním systému po dobu nejméně tří let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Zákazníkovi poskytne DioxiCare s.r.o. přístup ke smlouvě v odůvodněných případech. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto VOP, kde je tento proces srozumitelně popsán.
V Praze dne 8. 9. 2025